HTML

Építkezés Koroncón

Családi házunk építésének mozzanatai, buktatói.

Friss topikok

  • Markó.Imre: @barsonyka Szia 8mm-es bordázott a vas és 6mm-es a kengyel.: (2015.06.16. 21:44) Vasalás
  • Markó.Imre: @barsonyka: Szia 15x15-ös hátót, 8mm átmérővel. Általában ez a szokásos a szerelőbetonba. (2015.06.16. 21:43) Kész a szerelőbeton

Linkblog

Van villany

2011.05.03. 19:51 | Markó.Imre | Szólj hozzá!

Ma dél és három közötti időszakra ígérték a villany bekötését az E-ON-nál. A villanyszerelőmmel próbáltam kicsit pontosabb időpontot megtudni, de erre semmi esélyem sem volt. Délben kimentem a telekre, az idő még szép volt, de már a láthatáron voltak azok a felhők, amiket az időjárás előrejelzés beígért mára.

A tegnapi áfonyatövekre még vittem tőzeget, amit gyorsan, még az eső előtt elterítettem, majd jól be is öntöztem őket. Hátha nem jön az eső. De jött, nem is olyan sokára.

Füvet is kellett nyírnom a telek előtt, mögött és a szomszéd felől, ezért gyorsan annak is nekiálltam. Hátul a nagy részét megcsináltam, amikor is kegyetlenül sötét felhők érkeztek észak felől, így minden szerszámot elpakoltam, bezártam a kerti tárolót és csak utána folytattam a nyírást. Sokáig nem tartott, mert feltámad az orkán erejű szél és megjelentek az első esőcseppek is. Inkább elraktam a gépet és vártam a villanyszerelőket.

Nem sokkal a telefonon megbeszélt időpont után meg is jöttek, elkezdték a munkát. Nem ment simán, közölték, hogy nincs ÉV relé és nem jó a földelés. Ezeket a problémákat egyeztették a villanyszerelőmmel, így folytatódott a munka. Ekkor szakadt le az ég, az eső gyakorlatilag vízszintesen esett. Feladtuk egy időre, mindenki beült a saját autójába és vártuk az eső és a szél csillapodását. Ez kb. 20 percig tartott. A szerelők minden tiszteletet megérnek, mihelyt javult kicsit az idő, újra elkezdtek dolgozni, pedig nem mondanám, hogy a körülmények ideálisan voltak. Az egyikük beszerelte a villanyórákat, a másik srác felmászott a póznára és elvégezte a bekötést. Kb. 1,5 óra alatt végeztek, le a kalappal előttük, csak pozitív dolgokat tudok róluk mondani.

Leteszteltük, a papírokat aláírtam, most már van villany a telken.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajathazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr102875310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása