HTML

Építkezés Koroncón

Családi házunk építésének mozzanatai, buktatói.

Friss topikok

  • Markó.Imre: @barsonyka Szia 8mm-es bordázott a vas és 6mm-es a kengyel.: (2015.06.16. 21:44) Vasalás
  • Markó.Imre: @barsonyka: Szia 15x15-ös hátót, 8mm átmérővel. Általában ez a szokásos a szerelőbetonba. (2015.06.16. 21:43) Kész a szerelőbeton

Linkblog

Cserépszállítmány

2011.10.21. 10:26 | Markó.Imre | Szólj hozzá!

Autóztunk a városban, amikor is egy hatalmas plakáton láttunk egy reklámot, miszerint a Bramac állja a tető felét. Ez nagyon jó ajánlatnak tűnt, hiszen azt már tudtuk, hogy betoncserép lesz a házon. A neten utánanéztem a dolognak és persze gyorsan kiderült, hogy a reklámoknak nem kell feltétlenül hinni. Valóban féláron adják a cserepet, de a kúpcserepet nem és annak az ára nem gyerekjáték, kb 1500 Ft/db áron lehet vele számolni. Az meg biztos csak a véletlen műve, hogy a Mediterrán is pont akkor akciózta le 50%-kal az új cserepét, mikor a Bramac.

Kéretem ajánlatot a komplett tetőhöz való cserepekre Bramac, Mediterrán és Azzurro sorozatból. Nagyjából az ajánlatok végén szereplő ár is így változott lefelé. A Bramac majdnem 1 millióba, a Mediterrán 930 ezerbe, míg az Azzurro 730 ezerbe került. Elég lényeges különbség, pedig az Azzurro nem is akciózott. Utánanéztem, utánaérdeklődtem ennek a márkának, mert még nem ismertem. Akivel beszéltem, mindenki ajánlotta, magyar termék, Pakson készítik.

Meg is rendeltem, de későbbi szállítást kértem, ami rendes időben meg is történt. Az, hogy mennyit jelent a sofőr hozzáértése, mutatja, hogy háromszori átállással is lerakta a 14 raklapot nem egész 50 perc alatt. És segíteni sem kellett.

Képek a cserépről, bár sok minden nem látszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajathazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1003412737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása