HTML

Építkezés Koroncón

Családi házunk építésének mozzanatai, buktatói.

Friss topikok

  • Markó.Imre: @barsonyka Szia 8mm-es bordázott a vas és 6mm-es a kengyel.: (2015.06.16. 21:44) Vasalás
  • Markó.Imre: @barsonyka: Szia 15x15-ös hátót, 8mm átmérővel. Általában ez a szokásos a szerelőbetonba. (2015.06.16. 21:43) Kész a szerelőbeton

Linkblog

Ültetés

2011.03.25. 20:30 | Markó.Imre | Szólj hozzá!

 

Elhatároztam, hogy a kert hátsó részébe ültetek pár gyümölcsfát és pár bogyós gyümölcsöt. Sokat nézelődtem, végül a Sieberz és a Starkl lett a befutó, nem utolsó szempontként azért, mert az édesapám is rendelt tőlük, így a postaköltség egy kicsit olcsóbb lett. 

Az alábbi növények érkeztek:

  • Gönci kajszibarack,
  • Andosa nektarin,
  • Sunburst cseresznye, ami elvileg nem reped meg az esőtől,
  • homoktövis, egyből kettő, mivel kell egy porzó és egy termő is
  • Himbo Top és Willamette málna, hogy folyamatosan legyen őszig termés
  • Húsos som
  • Onyx fehér szőlő

Az apukámtól is kitermeltünk pár növényt:

  • füge, zöld, mert az finomabb, mint a piros
  • málna-szeder tenyésztés
  • földiszeder
  • málna, a fajtája bizonytalan, de az íze nem rossz
  • három fagyal sövény, nem sok, de elég szép dísznek,
  • Goji bogyó, ami egy elég gyorsan növő növény, szerintem finom és egészséges termése van

Ezek elültetése nem nagy dolog. Amire figyelni kell, hogy jól legyen az ültetőgödör beiszapolva. Persze ez addig nem nagy dolog, amíg van víz a telken, de nekünk még nem sikerült fakasztani, sőt, amíg nincs kerítés, addig nem is lesz. Azért megoldottuk, vittem vizet hordóban. Ez is mókás volt, Kimléről hoztam a növényeket, meg a vizet is, az autóm úgy tele volt, hogy attól tartottam, hogy a kerék eléri a sárvédőt.

Az ültetés lezajlott kb. 1 óra alatt, a mélyen alvó növényeket csak másnap ültettem el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajathazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr312857620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása