Tegnap felhívtam a Pannon-Víz ügyfélszolgálatát, hogy mi a helyzet a bekötéssel, hiszen pont egy hete 5 munkanapon belül bekötik. Eddig ez nem történt meg. A telefonos ügyfélszolgálat elirányított a nyúli vízműhöz, ahonnan pedig tovább a szemereihez. Ott elértem egy korrekt, szimpatikus urat, aki közölte, hogy ők nem is tudnak ilyen igényről. Nagyszerű!
Elküldtem neki tegnap délután a papírokat szkennelve, ma pedig reggel fél 8 körül keresett is, hogy utána nézett és megvan az igény. Sőt, elvileg Nyúlon van minden cucc a bekötéshez, lehet, hogy még ma meg is fog valósulni. Még egy piros pont, miért nem lehet minden szolgáltató ilyen?
Fél 10 után nem sokkal csörgött a telefon, hogy ha ki tudok menni a telekre fél 11-re, akkor be is kötik a vizet. Persze a víz van olyan fontos, hogy mindent a háttérbe szorítson. Pontos időben megjelentek a négy ember, elég gyorsan kiderült, hogy ki a főnök, persze nem a legidősebb szaki volt az. Kis vésés után bekerült a cső az aknába, majd rárakták az órát és fél óra múlva már ott sem voltak. Le a kalappal ezek előtt az emberek előtt, nagyon korrektek, hatékonyak és segítőkészek voltak. Olyanok, mint az E-ON szakemberei. Persze a vezetőjük biztosan kellett hozzá, de róla is csak pozitív dolgokat tudok mondani. Ha miden ember így állna hozzá a dolgokhoz, még akkor is, ha nem az övé, ha igen, akkor meg főleg, ez az ország biztosan már nem itt tartana.
Lényeg az egészben, hogy végre víz és villany is van a telken.